| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
prionus Nováček

|
Zaslal: 05 srpen 2007 12:45 Předmět: Tlačítka |
|
|
| Dobrý den. Prvně upozorňuji, že jsem začátečník. Nahrál a nainstaloval jsem si fórum, které šlape bez problémů, ale vadí mi anglické tlačítka a velké logo v hlavičce stránky. Stáhnul jsem si tlačítka a logo si vytvořil své. Bohužel, ale když to nahraju na server tak tlačítka i logo zůstanou původní jak byly. Při tom, ale když to nahraju na nově vytvořený sever, tlačítka i logo se změní. Jak to, že mi nejdou tyhle obrázky na serveru přehrát. Zůstávají někde v paměti? |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
prionus Nováček

|
Zaslal: 05 srpen 2007 14:58 Předmět: Caplíky |
|
|
Tak už je to asi v pohodě .... pomalu se mi to tam začíná objevovat. Nejprve logo, za další půlhodinku jedno české tlačítko, a teď čekám v nejbližší době další český caplík  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
onkel3 Účastník

|
Zaslal: 05 srpen 2007 15:09 Předmět: Re: Tlačítka |
|
|
| prionus napsal: | | Dobrý den. Prvně upozorňuji, že jsem začátečník. Nahrál a nainstaloval jsem si fórum, které šlape bez problémů, ale vadí mi anglické tlačítka a velké logo v hlavičce stránky. Stáhnul jsem si tlačítka a logo si vytvořil své. Bohužel, ale když to nahraju na server tak tlačítka i logo zůstanou původní jak byly. Při tom, ale když to nahraju na nově vytvořený sever, tlačítka i logo se změní. Jak to, že mi nejdou tyhle obrázky na serveru přehrát. Zůstávají někde v paměti? |
da sa to ale tie tlacitka maju nejaky format napr jpg atd a to treba taky isty a nahral si ich do templates tvoj vzhad images a lang english alebo jazyk fora???? |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Webhosting C4 - 2 GB, PHP, MySQL, administrační systém, 1.200 Kč na rok s doménou v ceně. Srubové domy, dřevostavby a víkendové sruby.
Bezproblémová instalace phpBB, Joomla, Drupal. Návody pro C4 - užitečné rady pro zákazníky. Nafukovací balonky s potiskem.