| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
x.rayman Nováček

|
Zaslal: 31 srpen 2008 12:54 Předmět: Prosba o pomoc, problem s BigDump!! |
|
|
Ahoj všichni, jsem tu nový, a mám již delší dobu fórum, které mi běží, ale nespravoval jsem si jej sám a tak o problémech s administrací a chybami vím prd, takže jsem totální začátečník a jistě sem budu hodně dlouho chodit pro rady.
Teď k problému, povedlo se mi nainstalovat forum, rozběhnout a teď došlo na to, že jsem chtěl přenést kompletní databázi ze starého fora do nového, ale první problém byl s velikostí databáze. To jsem také začal řešit a zdálo se, že pomocí návodu zde z fóra jsem vše vyřešil programem BigDump, ale ouha přišla tahle chyba:
Prosím o radu co s tím??
Dííííííky |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
WhiteWolfSix Profesionál

|
Zaslal: 31 srpen 2008 14:39 Předmět: Re: Prosba o pomoc, problem s BigDump!! |
|
|
Pravdepodobne si exportoval tabuľky bez príkazu vymazať existujúcu tabuľku pred jej opätovným importom, takže tabuľka už existuje a nemôže byť opätovne importovaná.
Riešenie:
Vymaž tabuľky alebo vyexportuj DB s príkazom vymazať tabuľku. _________________
WhiteWolfSix (WW6) |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Webhosting C4 - 2 GB, PHP, MySQL, administrační systém, 1.200 Kč na rok s doménou v ceně. Srubové domy, dřevostavby a víkendové sruby.
Bezproblémová instalace phpBB, Joomla, Drupal. Návody pro C4 - užitečné rady pro zákazníky. Nafukovací balonky s potiskem.
Výhodné sázkové kanceláře. značkové oblečení z USA, luxusní kabelky a také peněženky nabízí eshop usaboutique.cz.
Apartment in Prague - accommodation in Prag, prague apartments, luxusní anglické dýmky a kvalitní doutníky, značkové spodní prádlo a podprsenky
|
 |
x.rayman Nováček

|
Zaslal: 31 srpen 2008 15:03 Předmět: |
|
|
Díky za účast na problému, ale věc se má tak, že jsem na svém prostoru vytvořil zcela novou databazi pro forum, zrovna tak jako jeho domenu 3.radu. Tak nevim co by tam mohlo byt...