| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Ufon Častý přispěvatel

Založen: 3.3.2005 Příspěvky: 84 Bydliště: planeta č. WYX757665464
|
Zaslal: 26 leden 2006 21:14 Předmět: |
|
|
Potreboval bych zjistit, kde je soubor se smajlíkama. Po instalaci je tam importovana nejaka sada velkych smajlíků, ale kdyz sem je smazal a dal tam vlastní (importoval), velikost se přizpůsobila těm původním a tím se obrázky zvětšili a ted jsou kostičkované... Jen nemuzu najit, kde by se to dalo nastavit, ci v jakem souboru upravit . Poradíte mi někdo? Prosím  _________________ Sorry, jsem jenom obyčejnej ufonskej začátečník.Life is hard.
http://mobilgames-forum.czweb.org
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Shanghai Nováček

|
Zaslal: 28 leden 2006 23:02 Předmět: |
|
|
Zdravím
mám otázku odhledně toho, jak se vytvoří nová sekce v navigaci nebo nový rámeček na portálu.
Díky za odpověd |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
gmvasek Profesionál

|
Zaslal: 29 leden 2006 07:50 Předmět: |
|
|
| Ufon: posting_body.tpl a posting_smilies.tpl |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Martin Novák Profesionál

|
Zaslal: 29 leden 2006 14:57 Předmět: |
|
|
| Shanghai napsal: | Zdravím
mám otázku odhledně toho, jak se vytvoří nová sekce v navigaci nebo nový rámeček na portálu.
Díky za odpověd |
už se to tu řešilo - jak přidat novou tabulku na portál i jak editovat navigační menu. _________________ http://www.akvamalawi.com/
Akvaristický portál zaměřený na chov afrických endemických cichlid! |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Shanghai Nováček

|
Zaslal: 29 leden 2006 21:32 Předmět: |
|
|
| Martin Novák napsal: |
už se to tu řešilo - jak přidat novou tabulku na portál i jak editovat navigační menu. |
ok sry, můžeš poslat odkaz ? |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
charvous Člen týmu

|
Zaslal: 13 únor 2006 08:29 Předmět: |
|
|