| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
moe Přispěvatel

|
Zaslal: 26 červenec 2005 09:47 Předmět: Web pomoci PHPBB doplňený módy a hacky |
|
|
Omlouvám se jestli to tu už bylo, ale jsem na fóru nováček a tak jsem nestihl ještě vše prozkoumat. S PHPBB jsem úplný ( ) začátečník a potřebuji poradit. Když jsem jednou na netu narazil na Kryšpínův užásný web o filmu Sin City (http://sincity.kryspin.net), tak se mi moc zalíbila metoda vytvoření webu. Kryšpín na něm zkombinoval PHPBB s Fotoalbem a s módy a hacky. jelikož se chystám vytvořit web o Simpsonových a chtěl bych to taky tak nějak, žádám Vás o pomoc. samozřejmě by tam byly jiný barvy, sekce, několik funkcí navíc a tak. Varianta pomocí PHPbb skombinovaná s módy a hacky se mi velmi zamlouvá, protože ve web teamu budou i uživatelé, kteří HTML moc nerozumí a tak by tato varianta byla ideální. Já to ovšem nedokážu vytvořit, protože jsem naprostý lammer a má angličtina je základní a tak bych si to těžko našel na webu. Proto mi sem jako odpovědi neházejte nějaké linky, ale chtěl bych nějaký podrobný (!) návod nebo nabídnutou pomocnou ruku. Ale to už je z mé strany asi přílišná troufalost, ale kdyby se zde opavdu někdo našel, kdo by mi byl ochoten pomoc (zadra) byl bych mu doopravdy moc a moc vděčný. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
PvvS Profesionál

|
Zaslal: 26 červenec 2005 10:12 Předmět: |
|
|
| taxe tady na foru podivej po retezci phpBB plus nebo na phpbb2.de |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
moe Přispěvatel

|
Zaslal: 26 červenec 2005 10:18 Předmět: |
|
|
| PvvS napsal: | | taxe tady na foru podivej po retezci phpBB plus nebo na phpbb2.de |
Co to má bejt, dyť jsem psal, že jsem lammer. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
PvvS Profesionál

|
Zaslal: 26 červenec 2005 10:21 Předmět: Re: Web pomoci PHPBB doplňený módy a hacky |
|
|
uz hotovy pre(d)modovany phpBB , ma galerii , portal a hafo dalsich zbytecnosti. _________________ Pryc s warezem a warezakama |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
moe Přispěvatel

|