| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Sievert Nováček

|
Zaslal: 03 červen 2009 10:07 Předmět: Funkce eregi a problem v CMSimple |
|
|
Prosím o radu, už si nad tím lamu hlavu několik hodin, nejsem totiž žadný PHP expert, vlastně jsem uplnej začátečník... založil jsem si stránku, vložil do ní PHP guestbook a nyní se mi vypisují nad stránkou neustále tyto chyby.
Notice: Undefined offset: 1 in /www/cmsimple.sk/public_html/_sub/mujtest/plugins/gbook/index.php on line 986
Notice: Undefined offset: 2 in /www/cmsimple.sk/public_html/_sub/mujtest/plugins/gbook/index.php on line 986
Notice: Undefined offset: 3 in /www/cmsimple.sk/public_html/_sub/mujtest/plugins/gbook/index.php on line 986
Notice: Undefined offset: 1 in /www/cmsimple.sk/public_html/_sub/mujtest/plugins/gbook/index.php on line 986
Notice: Undefined offset: 2 in /www/cmsimple.sk/public_html/_sub/mujtest/plugins/gbook/index.php on line 986
Notice: Undefined offset: 3 in /www/cmsimple.sk/public_html/_sub/mujtest/plugins/gbook/index.php on line 986
Warning: eregi() [function.eregi]: REG_EMPTY in /www/cmsimple.sk/public_html/_sub/mujtest/plugins/gbook/index.php on line 956
Pochopil jsem ze je nekde nejaky problem s funkci eregi. Prosim o typy. Dekuji moc |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Webhosting C4 - 2 GB, PHP, MySQL, administrační systém, 1.200 Kč na rok s doménou v ceně. Srubové domy, dřevostavby a víkendové sruby.
Bezproblémová instalace phpBB, Joomla, Drupal. Návody pro C4 - užitečné rady pro zákazníky. Nafukovací balonky s potiskem.
Výhodné sázkové kanceláře. značkové oblečení z USA, luxusní kabelky a také peněženky nabízí eshop usaboutique.cz.
Apartment in Prague - accommodation in Prag, prague apartments, luxusní anglické dýmky a kvalitní doutníky, značkové spodní prádlo a podprsenky
|  |
Sievert Nováček

|
Zaslal: 03 červen 2009 10:08 Předmět: kod |
|
|
jeste kod kolem radku 956
function gb_chkBlockedDomains ($ipaddr) {
GLOBAL $plugin_cf;